kayseri.net.tr
Erdem BALCI

Erdem BALCI

Erdemli Köşe

Pazarlama Reklam ve Satışta Sıradan Olma Sıradışı Ol!

27 Şubat 2021 - 20:44

Sıradan olmak ve sıradışı olmak. Her alan her sektör her işletme normal olarak ticaretini yapar kar’ını ortaya kor ve paylaşır. Yeni gibi gözüken görünen teknikleri her sefer denerler elde edilen kar zikzaklıdır. Kar’ın sürekli olması için grafiksel aşağıdan yukarı olması için sıradanlıktan kurtulup farkındalık yaratan sistemler oluşturulmalı uygulamaya geçirilmelidir.
 
Önceki Satışın Kriminal İzi başlıklı yazımda (21.yüzyılda ticaret dünyasında satış alanında eski teknikler terk edilmeye başlanmıştır. Teknoloji ve bilimin gelişmesi daha iyi daha estetik olanı daha kullanışlı olanı daha avantajlı olanı ürün hizmet ekseninde PAZARLAMA, REKLAM, SATIŞ alanında MÜŞTERİ TALEPLERİNE göre tasarlayarak üretimde NEDEN-AMAÇ-SONUÇ-KAR-MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ çizgisinde ilerlemeyi ilke edinmiştir.) farklı olan bir seçenek yazmıştım. İşte o farklı seçenek ile pazarlama reklam ve satışta sıradan olunmaz sıradışı olunur. Başka bir seçenek şirket içinde liderlik görevinin ulusal uluslararası  piyasada da insan kaynakları ve yönetim alanında disiplinli tutarlı paylaşımcı ekip çalışması yapması ve şirket çalışanlarının tek başına takım olabilme ruhu ile stratejiler geliştirip amaç neden sonuç merkezli çalışma biçimi. İnsan Tek Başına Ekip Kurabilir, Takım Çalışması yapar adlı yazımın bir paragrafı olguyu tüm çıplaklığı ile ortaya koyar(çağımızın zor çalışma şartlarında takım çalışması, ekip çalışması kavramı, değişen ulusal uluslararası şartlar çalışma şartları nedeniyle evrim geçirmektedir. Bu evrim geçişi takım ekip çalışmasında olan iş hayatında çalışan bireyin bilgi, strateji, hedef-amaç-sonuç, izlenebilme-izleyebilme ile tek başına ekip kurmasını 10 parmağında 10 marifet şeklinde çalışma hayatında hareket etmesi gerektiğini ifade etmiştir.)
 
Pazarlama, Reklam ve Satışta sıradan olma sıradışı ol alanında izlenen sıradan herkesin izlediği yöntem yöntemler yerine farklı teknik metot strateji plan program denemek gerekir! Çağımız bilgi teknoloji bilim tasarım insan sanat istek tercih gibi seçenekleri daha çok mercek altına alması ile de ilgilidir. Bu 3 alanda da eksen farklılaşma değişim keşfedilmeyeni keşif olması halinde sıradışı olma çizgisi yakalanır. 
 
Günümüzde tüm bu anlattıklarımın dışında Pazarlama, Reklam ve Satışta sihirli kelimelerle kurulan cümleler, etkileyen, etkilenen, ürünün hizmetin niteliği kalitesi şirketin niteli kalitesi kurumsallığı da çok önemli rol oynar.
 
Müşteri merkezli, pazarlama reklam satış stratejileri geliştirilip farklı teknik tasarım ile ürün veya hizmet konusunda yenilenmeye gidilebilir. Üretim öncesinde müşteriler ile  geniş çaplı görüşmeler sıradışı fikirler edinilebilir bu edinilen fikirler doğrultusunda ürünün hizmetin pazarlamasını reklamını satışını sıradışı olarak yapabilirsiniz.

Bu yazı 850 defa okunmuştur.
google.com, pub-6021907135009533, DIRECT, f08c47fec0942fa0