Reklam
Reklam

VODAFONE, TÜRKİYE'NİN EN İYİ ÇAĞRI MERKEZİ OLDU

Vodafone Türkiye, Müşteri Hizmetleri'nde hayata geçirdiği başarılı uygulamalarla, 13. Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri'nde "500'den Fazla Koltuklu En İyi Uzaktan Çağrı Merkezi" kategorisinde büyük ödülün sahibi oldu.

VODAFONE, TÜRKİYE'NİN EN İYİ ÇAĞRI MERKEZİ OLDU
28 Şubat 2021 - 17:22

Vodafone Türkiye, Müşteri Hizmetleri'nde hayata geçirdiği başarılı uygulamalarla, 13. Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri'nde "500'den Fazla Koltuklu En İyi Uzaktan Çağrı Merkezi" kategorisinde büyük ödülün sahibi oldu.

 

 

2 Aralık 2020 – Türkiye'nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, ulusal ve uluslararası düzeydeki başarılarına bir yenisini daha ekledi. Vodafone Türkiye Müşteri Hizmetleri, IMI Conferences tarafından düzenlenen ve Türkiye çağrı merkezi sektörünün en iyilerinin belirlendiği 13. Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri'nde büyük ödülün sahibi oldu. Müşteri Hizmetleri'nde hayata geçirdiği başarılı uygulamalarla "500'den Fazla Koltuklu En İyi Uzaktan Çağrı Merkezi" seçilerek önemli bir başarıya imza atan Vodafone Türkiye, "En İyi Uzaktan Motivasyon Uygulaması" ve "En İyi Uzaktan Eğitim Uygulaması" kategorilerinde de birincilik ödülüne layık görüldü. Bu yıl pandemi nedeniyle online olarak düzenlenen törende 10 farklı kategoride verilen ödüller sahiplerini buldu.

 

Vodafone Türkiye Müşteri Hizmetleri'nin elde ettiği başarıyı değerlendiren Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Emre Ergun, şunları söyledi:

 

"Pandemi döneminde, her şirket gibi bizim de önceliğimiz, çalışma arkadaşlarımızın sağlığını ve güvenliğini korumak oldu. Sadece 2 haftada tüm müşteri hizmetleri ekibimizi evden çalışma modeline geçirdik. Bütün sistemi yeniden oluşturduk. İş ortaklarımızla birlikte yeni normalin gerektirdiği işe alım, eğitim, motivasyon süreçlerini tespit edip o yöne doğru koştuk. Bu çalışmalarımız bize ödül getirdi. Türkiye çağrı merkezi sektörünün en prestijli ödüllerinden 13. Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri'nde 'En İyi Uzaktan Çağrı Merkezi' başta olmak üzere başvurduğumuz tüm kategorilerde ödül almaktan gurur ve mutluluk duyuyoruz."

 

 

Vodafone'dan herkese her yerden iş

 

Pandemi sürecinde tüm müşteri hizmetleri ekibini evden çalışma modeline geçiren Vodafone, bu modelden yola çıkarak tasarladığı "yeni nesil çalışma sistemi"ni Vodafone Müşteri Hizmetleri'nde uygulamaya başladı. Vodafone, "amaç odaklı şirket" olma hedefiyle harmanladığı "yeni nesil çalışma sistemi" ile kişilere dijitalleşme sayesinde istedikleri yerden, istedikleri şekilde ve istedikleri kadar çalışma imkânı veriyor. Daha önce çalışma hayatına katılmamış ama bir şekilde çalışarak aile ekonomisine katkıda bulunmak isteyen ev kadınları, engelli bireyler ve üniversite öğrencileri başta olmak üzere esnek çalışma düzenine uyum sağlayabilecek herkes Vodafone'un yeni nesil çalışma sistemine dahil olabiliyor. "Herkese her yerden iş" mottosuyla geliştirilen yeni sistemle, çağrı merkezi çalışan sayısının bir yıl içinde 10 bin seviyesine çıkarılması ve çağrı merkezi hizmetinin Türkiye'nin 81 iline yayılması hedefleniyor.

 

 

 

Vodafone hakkında

Avrupa ve Afrika'nın lider telekomünikasyon şirketlerinden biri olarak faaliyet gösteriyoruz. Amacımız, "Daha iyi bir gelecek için insanları birbirine bağlamak". Uzmanlığımız ve büyüklüğümüz, toplumda olumlu bir değişim yaratmak açısından bize eşsiz bir fırsat sunuyor. Şebekelerimiz; aileleri, arkadaşları, işletmeleri ve kamu kurumlarını birbiriyle bağlantıda tutuyor. COVID-19 sürecinin de açıkça gösterdiği gibi, gerek ekonomilerde sürekliliğin sağlanmasında, gerekse eğitim ve sağlık gibi kritik sektörlerin işleyişinde hayati rol oynuyoruz.

Avrupa'nın en büyük mobil ve sabit ağ operatörü, dünyanın ise lider IoT (Nesnelerin İnterneti) sağlayıcısı konumundayız. Afrika'daki M-Pesa teknoloji platformumuz, 45 milyondan fazla insanın mobil ödemelere ve finansal hizmetlere erişimini sağlıyor. 21 ülkede mobil ve sabit ağlar işletiyor, 48 ülkede daha mobil ağlarda iş ortaklıkları yürütüyoruz. 30 Eylül 2020 itibarıyla 300 milyondan fazla mobil müşterimiz, 27 milyondan fazla sabit genişbant müşterimiz, 22 milyondan fazla TV müşterimiz bulunuyor. Ayrıca, 112 milyondan fazla IoT cihazına bağlantı sağladık.

 

Doğum ve ebeveyn izni politikalarımızla çeşitliliği ve kapsayıcılığı desteklerken, bağlantıda olmalarını sağlayarak kadınları güçlendiriyoruz. Kadınların, kız çocuklarının ve toplumun her kesiminin eğitime ve dijital becerilere erişimine katkı sağlıyoruz. Irk, etnik köken, engellilik hali, yaş, cinsel yönelim, cinsiyet kimliği, inanç, kültür veya inanç ayrımı yapmaksızın tüm bireylere saygı duyuyoruz.

Gezegenimiz üzerindeki etkimizi azaltmak üzere önemli adımlar atıyoruz. Buna göre, 2025 yılına kadar sera gazı emisyonlarımızı %50 azaltmayı, kullandığımız elektriğin %100'ünü yenilenebilir kaynaklardan temin etmeyi ve yedek olarak ayrılan şebeke ekipmanlarımızın %100'ünü tekrar kullanmayı, yeniden satmayı veya geri dönüştürmeyi hedefliyoruz.

Daha fazla bilgi için www.vodafone.com adresini ziyaret edebilir, @VodafoneGroup Twitter hesabımızı takip edebilir ve www.linkedin.com/company/vodafone adresinden LinkedIn bağlantısı kurabilirsiniz.

Bu haber 163 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 0 Yorum