Twitter, Markaların Twitter'ı En Tesirli Formda Kullanmaları İçin 7 Stratejiyi Açıkladı

Twitter, markalara, nerede olurlarsa olsunlar Twitter’ın markaların gaye kitlelerini bulmalarına yardımcı olabileceği yolları gösteriyor

Twitter, Markaların Twitter'ı En Tesirli Formda Kullanmaları İçin 7 Stratejiyi Açıkladı
25 Şubat 2021 - 17:29

Twitter, markalara, nerede olurlarsa olsunlar Twitter’ın markaların gaye kitlelerini bulmalarına yardımcı olabileceği yolları gösteriyor. “Conversation Book-İletişim Kitabı” aracılığıyla Twitter, şirketlere Twitter’ı en tesirli biçimde nasıl kullanabilecekleri konusunda rehberlik ediyor.

Twitter, son periyotta tahlil ettiği yüzlerce kampanya ortasından 7 stratejiyi belirledi. Son aylarda Twitter tarafından yapılan bir küme araştırmada kilit noktalar olarak; dinleyerek liderlik etmek, gaye ile liderlik etmek, örnek olmak, yeni bir şeyle liderlik etmek, temas kurarak liderlik etmek, çeviklikle liderlik etmek ve olumluluk ile liderlik, öne çıkıyor

İşte, markalar için 7 strateji:

1- Dinleyerek liderlik edin

Sohbete öncülük eden markaların müşterilerinden aldıkları tavsiyeleri dinleyen markalar olduğunu görüyoruz. Müşteriler, markalarının sağlam, bağlantı kurulabilir olmasını ve kriz sırasında bağlantısı desteklemelerini istiyorlar. Tüm bunlar markaların, platformda uygun pozisyonda kalarak muvaffakiyetlerini garantiye alacaktır.

2- Maksat ile liderlik etmek

Buradaki ana fikir, beşerler markalarının gayeye yönelik olmasını istiyorlar, bu artık markalar için bir seçenek değil mecburilik haline geldi. Twitter kullanıcıları, markaların dünya üzerindeki kendi olumsuz tesirlerini azaltmak için nasıl harekete geçtiklerini göstermelerinin kıymetli olduğunu söylüyor. Beşerler, markaların gayeye yönelik kampanyalar ile liderlik etmelerini bekliyorlar. Twitter’da, markaların gayelerini netleştirmelerine yardımcı olan ve üç anahtar noktadan oluşan bir yapı var. Bunlar; Emel, Beşerler ve Taahhüt. Işte Türkiye’den bir örnek; Getir.

3- Örnek olmak

Açıklık ve şeffaflık son derece değerli. Yapılan araştırmaya dayanarak, pek çok insanın belirsizlik vakitlerinde en çok ilgilendikleri mevzularla ilgili şeffaflığın yanı sıra karşılıklar ve tavsiye aradıklarını belirledik. İrtibat önderleri güçlü iş ortamında bile daha fazlasını vermenin yollarını buluyor. İşte markanızın nasıl örnek olabileceğinin yolları:

Yapılması gerekenler; İnsanların belirsizlikle başa çıkmalarına ve sakin kalmalarına yardımcı olacak yararlı bilgiler sağlayın. Müşterilerin, gündeme getirdiği meseleleri ele alan bütün girişimlerinizi yayınlayın.

Yapılmaması gerekenler; Tutamayacağınız kelamlar vermeyin, talihsizliği bir pazarlama fırsatı olarak görmeyin, hüsrana uğramış müşterilerle etkileşimi göz arkası etmeyin.

4- Yeni bir şeyle liderlik etmek

Kriz sırasında, birçok lansman planı ertelendi, geriye çekildi ya da süreksiz olarak durduruldu. Bu türlü şeyler meydana geldiğinde birçok insanın planlamayı geriye çekmeye eğilimli olduğunu biliyoruz. Problemli bir periyot olduğu vakit bunu dikkate almak ve pazar hissesini korumak bilhassa kıymetlidir. Bağlantı önderlerinin en yeterli beş uygulamasını takip etmeniz kaidesiyle, kriz sırasında yeni markaları tanıtmak, bildiriler vermek ve yeni eserleri başarılı bir halde piyasaya sürmek hala mümkündür. Bir örnek BiTaksi’den.

5- Temas kurarak liderlik etmek

Bu, markaların bu mühlet zarfında nasıl mevzu ile ilgili kalabilecekleriyle ilgilidir. Toplumsal uzaklık, gerçek dünyada birbirimizden farklı durmayı gerektirirken; teknoloji, sanal dünyada bizi bir ortaya getirmeye yardımcı oluyor. Twitter, bu süreç için çok değerli bir pozisyonda. Başkan markalar ilgi seviyesini üç halde sürdürebilirler: bu, kusursuz bir halde yapılması en sıkıntı olanlardan biri fakat tıpkı vakitte kusursuz yapıldığında en çok manası olanlardan. Herkes, canlı aktiflikleri sanal etkinliklere taşıyor ve Twitter’da, birçok kişinin sanal etkinliklerle daha olumlu bir bağlantı içinde olduklarını söylediği görülüyor.

6 – Çeviklikle liderlik etmek

İçerik stratejinizi geliştirmek nitekim çok değerlidir. Bunu yapmanın kolay bir yolu, eski niteliklerinizi yeni niteliklere dönüştürmektir. İçeriğinizi uyarlamanın yolları hakkında yaratıcı bir formda düşünün. Güç vakitlerde, kaynakların kullanımını optimize etmek için, Twitter hizmetlerini kendi faydanıza kullanma imkanına sahipsiniz.

7 – Olumluluk ile liderlik

Beşerler hakikaten olumlu sohbetleri artıracak markalar arıyor. Plarformdaki insanların üçte ikisinden fazlası; müspet kıssalar, negatif bulutların ortasındaki parlak alanlar ve dünyada olup biten şeyleri arıyor. Müspet öyküler paylaşmak hiç bu kadar değerli olmamıştı. Bir örnek Çiçeksepeti’nden.

BEYAZ HABER AJANSI (BHA)

Bu haber 228 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 0 Yorum