TikTok, Göğüs Kanseri Farkındalık Ayı için MEMEDER ile pespembe!

TikTok ve MEMEDER (Meme Sıhhati Derneği), göğüs kanseri farkındalığı için #pembekurdele etiketiyle bir kampanya başlatarak güçlerini birleştiriyor

TikTok, Göğüs Kanseri Farkındalık Ayı için MEMEDER ile pespembe!
26 Ekim 2020 - 21:36

TikTok ve MEMEDER (Meme Sıhhati Derneği), göğüs kanseri farkındalığı için #pembekurdele etiketiyle bir kampanya başlatarak güçlerini birleştiriyor.

İstanbul, Türkiye – 26 Ekim 2020: Dünyanın önde gelen kısa görüntü platformu TikTok, göğüs kanseri konusunda kullanıcılarını bilgilendirmek için 2007 yılında İstanbul’da kurulan ve Kamuya Faydalı Dernek Statüsü kazanan MEMEDER ile iş birliği yaptı. TikTok, Göğüs Kanseri Farkındalık ayına dikkat çekmek için kampanyanın rengi olan pembeye bürünüyor. TikTok kullanıcıları, 26 Ekim günü başlayacak kampanyaya dayanaklarını göstermek için #pembekurdele etiketi ve pembe kurdele çıkartmasıyla pembe temalı kısa görüntüler paylaşacak.

Dünya Sıhhat Örgütü bilgilerine nazaran göğüs kanseri bayanlarda en sık görülen kanser tipi. MEMEDER, tüm bayanları kucaklıyor ve onları bu hususta bilinçlendirmek için çalışmalar yapıyor.

MEMEDER Kurucusu ve Onursal Lideri Profesör Hekim Vahit Özmen “Meme kanserinde de erken teşhis sağlıklı ömür için büyük bir hayati değer taşıyor. Bu noktada toplumda farkındalığı artırmak ismine yapılan çalışmalar çok büyük bir rol oynuyor. Ülkemizde çok fazla insanın toplumsal mecralarda faal olmasını fırsat bilerek MEMEDER olarak bizler de geniş kitlelerde bu farkındalığı artırmak için TikTok ile kusursuz bir iş birliğine imza attık” sözlerini paylaştı.

TikTok ve MEMEDER, #pembekurdele etiketiyle başlatılan kampanyada göğüs kanseri konusunda farkındalık yaratmayı hedefliyor. Ekim ayı boyunca platformdaki tüm canlı yayınlarda, farkındalığı artırmak için sağ alt köşede pembe bir kurdele de yer alacak. Tanınan içerik üreticisi Gözdem Özbek de her ay elle göğüs muayenesi yapmanın değeri hakkında TikTok’ta görüntüler paylaştı.

TikTok, Türkiye’de ve tüm dünyada kullanıcıların toplumsal hususlarda farkındalık yaratmaları ve kitleleri bilinçlendirmesi için tercih edilen bir platform haline geldi.

BEYAZ HABER AJANSI (BHA)

Bu haber 15 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 0 Yorum