Molped'in yeni marka yüzü Elçin Sangu, reklam sinemasında 'Kız Sözü' veriyor

Kendisini genç kızların en yakın arkadaşı olarak konumlayan Molped, Elçin Sangu ile 2 yıllık iş birliğine imza attı

Molped'in yeni marka yüzü Elçin Sangu, reklam sinemasında 'Kız Sözü' veriyor
22 Temmuz 2021 - 07:23

Kendisini genç kızların en yakın arkadaşı olarak konumlayan Molped, Elçin Sangu ile 2 yıllık iş birliğine imza attı. Kampanyanın mottosu “Kız Sözü” ile Elçin Sangu, her yaştan tüm bayanları, muvaffakiyete olan inanca, kendini keşfetmeye, içindeki gücü fark etmeye davet ediyor.

Dijital bir lansman ile basın mensuplarının karşısına çıkan Hayat Kimya Hijyenik Ped Kategorisi Küresel Pazarlama Yöneticisi Gülhan Eğilmez ve marka yüzü Elçin Sangu, kampanyanın birinci reklam sinemasını izledi ve marka iş birliği, ‘Kız Sözü’ sloganı üzerine keyifli bir sohbet gerçekleştirdi.

Elçin Sangu lansmanda “Senaryoyu okuduğu anda ‘içinde yer almalıyım’ dediğini” belirterek, şunları söyledi: “Bu işin bir kıssası ve bu öykünün eserle bir ilişkisi var. Biz bayanlar şayet inanırsak, kendi gücümüzün farkına varırsak başaramayacağımız hiçbir şey yok. Ben istiyorum ki ‘Kız Sözü’ bayanların her an zihninde olsun. Her başarıda daha düzgününü başarmaya kelamı olsun, bir ekip pürüzler onu durduğunda tekrar devam edebileceğine inandığı kelamı olsun, kendisini ve arkadaşlarını motive ettiği bir kelam olsun.”

Bugüne kadar başardığı ‘kız sözlerine’ değinen Elçin Sangu şöyle devam etti:

“Konservatuara girmek istiyordum ve bunun için kelam vermiştim kendime. Başardım! Akabinde oyunculukla ilgili yapmak istediklerimi gerçekleştirdim. Artık ise hukuk okumak istiyorum. Her yaştan tüm bayanların kendilerine inanmalarını ve istediklerinde pek çok şeyi başarabileceklerini bilerek yaşamalarını istiyorum. Biz bayanlar kendimize inanırsak ve üstelik birbirimize dayanak olursak nitekim başaramayacağımız bir şey yok! Bundan sonra da bayanı destekleyen projelerin içinde biraz daha fazla yer almak istiyorum. Molped ile yol arkadaşlığımızın bunun başlangıcı olacağına inanıyorum”.

Hayat Kimya Hijyenik Ped Kategorisi Küresel Pazarlama Yöneticisi Gülhan Eğilmez ise, Molped’in 20 yıldır en yakın arkadaş olmak için adımlar attığını, en yakın arkadaş olmanın sorumluluk istediğini, dayanak istediğini, emek istediğini belirterek “Kız Sözü” kampanyası ile bir arada kızlara dayanak için bir koçluk programını hayata geçirdiklerini tabir etti. Eğilmez, şu kelamları ekledi; “Önümüzdeki ay itibariyle 100 günde 100 kıza maksatlarına ulaşmaları için profesyonel koçluk verme taahhüdümüz var. Genç kızların maksatlarını ve isteklerini netleştirmesi, ‘Kız Sözü’ vermesi ve bu kelamı tutabilmeleri için onları engelleyen niyetlerden özgürleşmelerini hedefliyoruz. Daha evvel belirlediği ülküler ve hedefler varsa bunlara ulaşmasını engelleyen noktaları görmesini sağlamak da bu projenin bir modülü. Tüm bunlara ek olarak bu projemiz, onların kendini daha düzgün tanımasına, kendine güvenmesine, yeteneklerini geliştirmesine, yeni marifetler kazanmasına, yeni fırsatlar oluşturmalarına yardımcı olacaktır.”

BEYAZ HABER AJANSI (BHA)

Bu haber 1031 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 0 Yorum