Kerem Alışık, yeni Paraf reklam kampanyası için kamera karşısına geçti

Halkbank ve Kerem Alışık işbirliğinin ikinci sineması yayına girdi

Kerem Alışık, yeni Paraf reklam kampanyası için kamera karşısına geçti
22 Eylül 2021 - 13:11

Halkbank ve Kerem Alışık işbirliğinin ikinci sineması yayına girdi. Yenilenen Paraf Kart için çekilen sinemada Kerem Alışık ve Halkbank’ta yeni işe başlayan Ömer’in öyküsü kaldığı yerden devam ediyor. Genç bankacı Ömer, bu defa Kerem Alışık’ın meydan okumasını kabul edip hem kredi hem banka kartı yeni Paraf’ı “tek kelime” ile anlatmaya çalışıyor. Yenilenen Paraf’ı kullanan ve şad kalanlar “tek kelimelik” isabetli tanımlamalarıyla Ömer’i bu yarışta geride bırakıyor. 2020’de 8. yaşını dolduran Paraf ailesinin hem kredi hem banka kartı özelliği, “tek kelime” ile teknolojik, avantajlı ve pratik olarak tanımlanıyor.

Reklam sinemasını, yeni Paraf’ın banka ve kredi kartının özelliklerini tek kartta toplamasını tek söz ile anlatma üzerine kurduklarını vurgulayan Halkbank Kurumsal Bağlantı Daire Lideri Dr. Hasan Zeybek şunları tabir etti:

“Paraf ile müşterilerine sağladığımız kullanım kolaylığını yalın bir iletiyle aktarmak istedik. Bir eseri, bir hizmeti en uygun tanımlayacak kişi, ondan yararlanan kişidir. Sinemada, yeni Paraf’ı kullanan ve hayatına kattığı kolaylıktan mutlu kalan müşterilerimizin kendi perspektiflerinden tek söz ile nasıl en gerçek tanımlamayı yaptıklarını görüyoruz. Müşterilerimizin kartın özelliklerini genç bankacı Ömer’den daha güzel anlatması, yeni Paraf’ın kendi kendini anlatan bir eser olduğu iletisini da taşıyor.”

Halkbank ve Kerem Alışık yeniden liderliğe oynuyor

Halkbank’ın Kerem Alışık ile çalıştığı birinci sinemanın büyük beğeni topladığını ve yayına girdiği periyotta haftalarca hem tüm kategorilerde hem de finans kategorisinde liderliğini koruduğunu belirten Zeybek şöyle konuştu:

“İlk sinemadaki ‘Önce Halk, Sonra Bankayız’ sloganı, bankacılığa yaklaşımımızı ve müşterilerimizle aramızdaki bağı çok güzel tanımladı. Kerem Alışık da bankamızın duruşuyla uyumlu, gücü ve uygun niyeti halka geçen çok başarılı bir seçim oldu. Yeni Paraf kampanyamız için çekilen reklam sinemasında de bağlantı lisanımızdaki samimiyetimizi sürdürüyoruz. Yeni sinemamızın de izlenme, beğeni ve hatırlanma oranları ile uzun müddet tepede kalmasını bekliyoruz.”

Türkiye’nin en hoş turizm rotalarını Paraf’lıyor

Paraf irtibatında reklam sinemasının yanı sıra saha aktivitelerini de kullanarak tüketiciyle birebir bağlantı kurulması hedefleniyor. Paraf’ın Youtube kanalından yayımlanan, Cengiz Ferhat Altay’ın sunduğu“Paraflı Rotalar” projesi kapsamında Türkiye’nin en hoş doğal, tarihi ve coğrafik hoşluklarını gezen grup, ziyaret ettikleri lokasyonlar hakkında bilgiler vermenin yanı sıra, bu lokasyonlarda rastladıkları başka ziyaretçiler ve lokal halkla keyifli sohbetler de gerçekleştiriyor.

BEYAZ HABER AJANSI (BHA)

Bu haber 1470 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 0 Yorum